Jumaat, 25 Februari 2011

SEDARLAH SEBELUM TERLAMBAT!!

Amat2 musykil dengan banyak pandangan mengenai Islam :
1. Bagaimanakah Islam aku jika aku tidak sokong/tidak undi PAS?
2. Adakah aku ahli neraka kalau tak sokong/tak undi PAS?
3. Adakah segala kewajipan RUKUN aku tidak dikira kalau tidak menyokong/tidak mengundi PAS?
4. Adakah yang berilmu agama dan ulama itu berhak menjamin syurga?
5. Sebesar mana dosa aku kalau fitnah sesama sahabat Islam aku?
6. Tinggikah akhlak dan tauhid Islam aku kalau aku berilmu agama tapi tidak melaksanakan kewajipan RUKUN Allah s.w.t.?
7. Apakah dosa aku kalau menggunakan Al Quran dan Hadith untuk mengabui mata dan hati rakyat bagi tujuan politik dan memesongkan sahabat Islam?

Sama2lah kita berbincang untuk memberi pengajaran serta mencari keberkatan Allah s.w.t....

Tiada ulasan: